سبد خريد شما : 0 مورد
جمع : تماس بگیرید
سبد خريد شما خالي ميباشد !
محصول بروزرساني
صورتحساب کن
ورود ثبت نام

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *
دوشنبه, 04 مرداد 1400 ساعت 10:34

فروش یو پی اس خانگی

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

راهنمایی جامع برای خرید یو پی اس خانگی / یو پی اس ها بعنوان وسایل و منبع تامین دائمی برق دارای امتیازات بسیار و ویژه ای برای مصارف خانگی هستند. امروزه فروش یو پی اس خانگی بسیار متداول شده است. در گذشته یو پی اس ها وسایلی غیر ضروری، تشریفاتی و گران محسوب میشدند. امروزه با توسعه هر روزه تکنولوژی باتری ها، ساخت و عرضه این محصولات ارزان تر و آسان تر از گذشته است.

حدود ۲۰ شرکت و برند ایرانی و خارجی در ایران در حال رقابت با هم در عرضه یو پی اس های خود هستند. به همین دلیلی شاهد بازه بسیار گسترده ای از قیمت و توان یو پی اس ها می باشیم. تولید کنندگان ایرانی نیز محصولات بسیار خوبی را به ویژه در زمینه یو پی اس های ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ ولت آمپر تولید میکنند که از کیفیت و قیمت بسیار خوبی برخوردارند. این یو پی اس های ایرانی برای مصارف خانگی حداقل 5 سال بدون مشکل کار خواهند کرد.

 

 

محاسبه توان مصرفی برای فروش یو پی اس خانگی

بهترین روش استفاده از توصیه کارشناسان بخش فروش یو پی اس است که با توجه به کاربرد، وسعت زیر بنا و وسایل مصرف کننده برق، توان مورد نیاز را پیشنهاد میکنند. برای مصارف خانگی توان ۱۰۰۰ تا 6۰۰۰ ولت آمپر مناسب است.

 

فروش یو پی اس خانگی در ایران

در ایرن استفاده از یو پی اس در خانه ها در حال گسترش است. مدیریت مصرف برق، مدیریت زمان برای کودکان و نوجوانان برای بازی های رایانه ای، امکان استفاده مطمئن برق برای کارهای خانگی و دور کاری ها و رفع عادات نامطلوب مصرف برق از جمله مزایای بی شمار آن است.

یک یو پی اس باعث حفظ سلامت و طول عمر وسایل برقی می شود و مصرف برق خانوار را بهبود می بخشد. همچنین باعث افزایش سطح آسایش و رفاه در مواقع قطع برق می شود.

یک یو پی اس در صورت استفاده صحیح می تواند موجب صرفه جویی ۲۰ تا ۵۰ درصدی در مصرف برق شود. در این مورد و دریافت برنامه مصرف برق میتوان به کارشناسان مربوطه مراجعه کرد.

خواندن 117 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

 تمامی حقوق این وب سایت برای رامان انرژی محفوظ می باشد