سبد خريد شما : 0 مورد
جمع : تماس بگیرید
سبد خريد شما خالي ميباشد !
محصول بروزرساني
صورتحساب کن
ورود ثبت نام

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *
شنبه, 02 مرداد 1400 ساعت 14:19

باتری یو پی اس صبا

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یکی از راه های مقابله با مشکلات برق AC شهری که هر از چندگاهی دچار نوسان یا قطعی می‌شود استفاده از منابع تغدیه اضطراری بدون وقفه همچون باتری یو پی اس صبا است که جریان برقی ثابت و مداوم را ایجاد می‌کند.

در هنگام نوسان برق جریان Ac را به جریان DC مبدل می‌سازد و درهنگام قطع شدن برق، جریان الکتریکی ذخیره شده در باطری‌های داخلی خود را به دستگاه مصرفی می‌دهد و باعث جلوگیری از شوک های الکتریکی می‌شود.

درباره شرکت صبا باتری

صبا باتري يكي از بزرگترين توليد كنندگان انواع باتري در خاورميانه است كه از نام نيك و قابل اعتماد در منطقه برخوردار مي باشد . این شرکت با 4 مجموعه صنعتي عظيم ، با 40 سال تجربه در تولید انواع مختلف باتری های خودروئی محصولات خود را  مطابق استانداردهای بین المللی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمايد.

اين شركت با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته ساخت كشورهاي تراز اول اروپائي ،تکنولوژی برتر و نیز تخصص مهندسان مجرب هم اكنون فعاليت وسيعي در زمينه توليد انواع باتريها از 7.5 آمپر ساعت تا ظرفيت 200 آمپر ساعت و توان توليد 5/2 ميليون دستگاه در سال ( باتريهاي سرب اسيدي ) و نيز باتريهاي سیلد MF (بدون نیاز به سرویس و نگهداری) ويژه نسل جديد خودروها با ظرفيت توليد 5/1 ميليون دستگاه در سال را دارد .

واحد کنترل کیفیت این شرکت مجهز به تجهیزات پیشرفته و تیمی  با تجربه می باشد.

 

 

چه یو پی اسی بخریم؟

برای خرید باتری های یو پی اس باید چندین نکته را در نظر بگیرید تا مناسبترین آنها را نسبت به کارآیی مدنظرتان خریداری نمایید:

  1. Backup Time (زمان پشتیبانی)
  2. توان مصرفی و موردنیاز
  3. قابلیت تنظیم پارامترها
  4. Internal Battery / External Battery (باتری خارجی / باتری داخلی)
  5. UPS آنلاین / UPS آفلاین
  6. گارانتی و خدمات پس از فروش
  7. UPS توزیع شده / UPS متمرکز
  8. توان مصرفی وسایل مصرف کننده

زمان پشتیبانی باتری یو پی اس

زمان حدودی قطعی برق در محلی که می‌خواهید باتری یو پی اس صبا را در آنجا کار بگذارید، محاسبه کنید. توان مصرفی دستگاه مصرف کنند از UPS را بخوانید. هر دو مورد را کنار هم قرار دهید تا بتوانید یک باتری UPS مناسب با زمان پشتیبانی خوب تهیه کنید.

زمان پشتیبانی یک یو پی اس، مدت زمانی است که یک یو پی اس میتواند به دستگاه مصرفی پس از قطع شدن برق، جریان الکتریکی برساند و از خاموش شدن ناگهانی آن جلوگیری به عمل بیاورد.

 

کارایی شناخت توان مصرفی و موردنیاز

کاملا بدیهی است که پیش از خرید و انتخاب یک یو پی اس لازم است توان مصرفی لوازم استفاده کننده از یو پی اس را داشته باشیم؛ امروزه به دست آوردن توان هر وسیله برقی کار بسیار راحتی است، زیرا بر روزی آنها توان مصرفی با واحد ولت نوشته شده است.

برای رسیدن به توان مصرفی لازم برای خرید باتری یو پی اس صبا لازم است تا تمام توانهای لوازم الکتریکی را با یکدیگر جمع کرده و ضربدر 1.25 کنید. ضرب آخر برای اینست که توصیه می شودباید توان یو پی اس 125 درصد بیشتر از توان کل باشد تا مشکلی برای باتری ups پیش نیاید.

خواندن 131 دفعه
محتوای بیشتر در این بخش: « باتری megamax فروش یو پی اس خانگی »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

 تمامی حقوق این وب سایت برای رامان انرژی محفوظ می باشد